Tråd: Biola juice
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-05, 17:22   #1
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Biola juice

Noen som har prøvd denne? Smaker den godt?

Fant reklame for den i Foreldre og Barn i dag. Siden storepoden har melkeallergi så kan han ikke drikke vanlig biola. Men siden jeg har stor tro på LGG-bakt. i biola så høres det bra ut at det er kommet en juice også. Og den skulle visstnok ikke være tilsatt sukker. Så kan han få en dæsj av denne i smoothies. (Bruker bare vann som tørstedrikk her i huset. Og rismelk til måltider om han vil ha det.)

Dette har jeg sakset fra http://www.biola ang juicen:
TINE lanserer nå den første juicen på den norske markedet med LGG og functional food-egenskaper.

Juicen inneholder probiotiske bakterier (LGG) som bosetter seg i tarmen og gir positive helseeffekter. Man kan ikke smake LGG'en.

To smaksvarianter:
Biola Appelsin/Mango (0,004 g sukker/100g)
Biola Eple/Pære (0,1 g sukker/100g)

Om noen har smakt den, så gi et hint da.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat