Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-04, 11:44   #16
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jammen du skjønner Kristian. Jeg har bodd i Odda i 5 år jeg.....Og kjørt, gått og fotografert både Odda, Oddadalen og Tyssedal - ja hele Sørfjorden - fra alle kanter. Dessverre er det arkivet fremdeles i Odda , så jeg kan ikke legge frem bilder (det var før man lagret bilder på data).

Hvis Marit sier det er Odda så tror jeg henne selvfølgelig, det er bare det at jeg ikke kjenner meg igjen. Har lett på nettet også for å finne bilder, men alle bildene det står at kommer fra Odda kommer fra alt fra Tyssedal, Låtefoss, Langfoss (Akrafjorden) eller andre steder......

Men jeg er helt enig. Odda er et sted med masse flott og mektig natur !

Bare ertet deg litt jeg Nille

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat