Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 22:12   #16
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Det er trist, synes jeg

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Du er såvisst både pen og søt, Ophelia! Kroppsfikseringen handler ikke om pen eller ikke pen, egentlig. I natt fikk jeg kontakt med den delen av meg som sier jeg skal bli tynnest mulig og aldri blir bra nok i noe som helst. Det er en snobbete jente som ALDRI blir fornøyd. Umulig å tilfredstille for noen. Hun er ikke menneskelig. Hun er overfladisk, uten spor av barmhjertighet og innsikt i noe som helst. Tror hun muligens blir fornøyd om jeg skulle klare det umulige, noe ingen andre tidligere har klart, som å være et vandrende skjelett uten egne behov. Men uansett vil hun ha annet å utsette på meg, som hår som aldri kan bli perfekt, og at jeg må gi nok; være totalt uselvisk hele tiden. Når jeg har denne delen på avstand blir jeg litt kvalm. Det er sykt. Og det minner meg om mora mi.

Huff, jeg er også slik noen ganger... det er både flaut og vanskelig å innrømme at jeg så ekstremt overfladisk til tider. Men, prøver å skjule det så godt jeg kan..slik at andre ikke "faller inn under" den tankegangen min

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat