Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-13, 13:17   #1455
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

(måtilståminstoresynd) - jeg har drukket pepsi max. Det startet med en uskyldig flaske, og nå er det en flaske hver dag. Og hvis dere lurer så er det sotre flasker Da jeg begynte med det økte magemålet betraktelig, søtsuget steg og jeg ble veldig aktiv inne i skapene. Skulle heller ha vært aktiv i skogen. Men nå er det skjerpings, de klærne som er for trange skal bli passe igjen. Det verste er jo at jeg kjøpte meg en ny (og dyr!) turbukse før sommeren - den sliter jeg med altså. Så trang at den er litt ubehagelig å ha på - og den må være med på tur. Så nå: bretteopparmeneogsetteigang!


Du klarer det nok. (Og jeg er så himla glad for at jeg ikke skjønner hva som er så godt med Pepsi.... jeg synes bare det smaker phy.)
Om du liker å gå - så anbefaler jeg STERKT geocaching. Jeg har vel skrevet litt om det i en egen tråd før.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat