Tråd: Treningsforum
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-13, 19:40   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Treningsforum

Det er jo ikke treningen som er hovedessensen i den kroppen der. De sier det jo selv de fitnessfrelste. Kosthold utgjør 70% og trening 30%. Folk stiller jo på scena med en mer definert kropp, etter å ha trena styrke i et års tid. Det krever vel ikke tid eller talent å spise riktig eller lite nok og trene tungt 4 ganger i uka?

Men når det skal gnis inn i trynet på folk, da skal det så klart virke så innmari talentfullt å få det til.

Tror det går mye i interesser. Folk visste vel ikke at dette var kroppen de ønsket å ha? Fint de har fått vite det nå da. Synes det er merkelig å gå rundt og tro at alle vil ha fitneskropper. Finnes vel mer interessante ting her i livet? Folk flest har andre ting i livet som er viktigere. Prioriteringer snakkes det om, og av og til får man inntrykk av at det å se ut som Nicole Wilkins er den eneste verdifulle prioteringen, her i verden?

Under fettet mitt finnes det en sånn kropp. At noen tror at jeg ønsker å være tjukk viser meg at det er deres forståelse det er noe galt med. Men det er greit. Det er ikke meningen at alle skal forstå alt her i verden. Hennes kropp ønsker jeg ikke. Vil ha min kropp, bare med endel mindre fett på, jeg.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat