Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-11, 23:17   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Meninger/erfaringer om South Beach-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Lala1994, her.

Jeg har lest om South Beach dietten, og synes den høres utrolig bra ut og grei å holde ut.

Men jeg er 17 år, har en normal vekt og trener ganske mye. Er dette en diett som da vil passe for meg?

Enig her at du ikke trenger noen diett. Kutt søtsaker og "tomme kalorier" - få i deg godt og sundt fett fra feks feit fisk, avokado, og kvalitetsoljer og smør, spis mye grønnsaker og "rene" matvarer. Litt frukt i forbindelse med trening er helt fint Litt mer Fedon Lindberg enn South Beach. Jeg har kjørt "dietter" hele livet og spist AAAALTFOR lite sunt fett - med mangler som resultat. Bare etter kort tid på lavkarbo var disse på normalt nivå igjen

En gylden middelvei er nok den beste for deg og kroppen din - den har litt voksing igjen - spesielt i hjerne - så sørg for at den får GOD næring og ikke bare junk

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat