Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-14, 12:06   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboprodukter på nett, til å stole på?

Opprinnelig lagt inn av shahab13, her.

Ja ja selvfølgelig hjemmelagd er best, men problemet mitt er at jeg er en veldig opptatt mann med veldig lite tid. Per nå bruker jeg Atikins produkter, men av dem finnes bare snacks barer i Norge og ikke noe særlig mer ...

Du bruker disse barene som erstaning for mat? Siden du sikkert må på butikken for å kjøpe disse barene, så kan du like greit kjøpe ei pakke med spekeskinke og en tube majones. Siden du nevner at det er tid det handler om. Spekeskinke og litt majones sender i allefall ikke blodsukkeret på berg og dalbane og inneholder langt mere protein og fett enn en bar full av søtstoff, soja osv. Det finnes i allefall like mange lettvinte løsninger på dagligvaren som atkinsbarer i allefall, om tid er poenget.

Jeg ryker også på atkinsbarer innimellom, fordi det er for meg er bedre enn å kjøpe en japp eller snickers. Atkinsbarene inneholder maltitol og flere net.karber enn det står på de. Mange opplever både søtsug og økt blodsukker av de. For meg= atkinsbar= sprekk.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat