Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-12, 13:57   #5
hildabakk
Medlem
 
hildabakk sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 79
hildabakk er ny på veien

Sv: Spisdegslank og mengde mat

Bra, da prøver jeg å fordele maten litt mer utover Og det med tynnere brødskiver var jo lurt, litt lettere å spise (men da blir det vel desto mer pålegg, når det blir flere brødsiver?).

Jeg har kjøpt en pizza, jeg og sambo tenkte å spise den fredag og lørdag. Godt å høre at den smakte bra!

Og desserten i går var også nydelig! En slags cappuchino krem. Nam-nam

I går var jeg forresten i byen, og ble sulten. I tillegg til den ene brødskiva med salami, var jeg innom salatbaren i en dagligvare og plukket med agurkbiter og litt revet ost. Godt det også!

Synes det er spennende dette med SpisDegSlank-maten. Gleder meg til å se om jeg går ned i vekt. Håper det. Og håper det går fort.

__________________
Har lest boka til Skaldemann og South Beach. Gikk ned mye på SB første gang jeg gjorde det, men ikke 2. og 3. gang. Gikk opp masse under graviditeten. Har prøvd med generell lavkarbo i perioder. Ønsker HELST å gå på ketolyse, men klarer ikke den karbotellingen. Men www.spisdegslank.no var vellykket - helt til de begynte å kutte ut flere av mine favoritter. Nå tenker jeg bare generell lavkorbo.

Sist redigert av hildabakk : 03-05-12 kl 13:58. Årsak: skrivefeil igjen...
hildabakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Generell lavkarbo? Svar med sitat