Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-13, 15:31   #6
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned? Hva gjør jeg feil?

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Når jeg gikk på ketogent kosthold la jeg litt på meg, pga for mye energirik mat. Det ble for mange kcal inn og for lite ut. Går ikke å spise ubegrenset på et ketogent kosthold heller desverre.

Trodde du la på deg fordi du ikke greide å holde deg unna høykarbomat..? Da er det vel ikke spesielt nyttig (for noen som helst) å gi råd til andre som ikke har det samme problemet som du hadde og dermed ikke kan sammenlignes med dine opplevelser?

Til TS:
Det er ikke sikkert du gjør noe feil i det hele tatt, det kan hende kroppen din bare trenger litt tid Dessuten kan vekttapet for noen gå endel saktere andre gangen man går på ketolyse, men det er verdt det i det lange løp.

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat