Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-13, 16:37   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned? Hva gjør jeg feil?

Opprinnelig lagt inn av Gia29, her.

Takk for svar skal prøve å kutte ut knekkebrød, saft og brus å se om det hjelper
Siden forrige gang jeg gikk på denne kuren har jeg fått et barn, og fra fødsel i sommer til jeg begynte på ketolysekuren igjen, har jeg gått ned 7 kg fra vekten jeg hadde før graviditet. For å gå ned disse kiloene prøvde jeg å unngå karbo, men spiste i helgene. Kan dette også ha innvirkning?

Jeg går turer når jeg er ute å triller, men klarer bare å gå i ca 30 min til en time før ryggen verker, og klarer ikke gå fort. Men litt mosjon får jeg jo

Kan nok bli flinkere til å drikke mer vann, så det skal jeg prøve

Jeg tar ikke vitaminene, hvilke vitaminer er det man skal ta?

Ketolysevitaminene er laget for å utfylle kuren optimalt. Man skiller ut mye mer av kroppen og trenger derfor vitaminer. I tillegg nok grønnsaker slik at man får i seg det man trenger for at kroppen skal fungere og forbrenne best mulig

Vann er viktig for å skylle avfallet ut fra kroppen.

Går du såpass som du gjør så er det bra, og det som er anbefalt på kuren Jeg sjøl merker også på ryggen når jeg har gått lenge nok
Man får bare ta tida til hjelp.

Skal du ned mye?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat