Tråd: Bacongull
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-09, 18:19   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bacongull

Skjønner deg veldig godt! Å spise før jeg blir kjempesulten er fortsatt noe jeg jobber med, men jeg er det hele tiden bevisst og klarer som regel å unngå det.
Jeg tror nok det med fett er en vanesak, ikke avskriv det, for det er viktig å ha nok fett i maten, fett stabiliserer blodsukkeret ditt, det holder deg mett lenge, det gjør at fettforbrenningen din ikke dabber av, det er essensielt for at flere av de viktigste vitaminene skal kunne taes opp i kroppen, og det har en særs heldig effekt for hud og hår!
Bare øk litt om gangen i stedet for å tvinge i deg masse på en gang, sånn at du blir vant til det. Jeg har måttet lære meg å like feit mat, og har skjønt i ettertid at jeg egentlig alltid har likt det, og at det var fullstendig mentalt betinga det å komme over den sperren for å kunne nyte fett i maten

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat