Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-05, 08:39   #131
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg er veldig glad i og for pannekaken. Jeg lager den i mange varianter. Jeg lager den blant annet med tacokrydder og ost og serverer med tomat til. Også lager jeg den med stekt flesk eller bacon i, fleskepannekake, med tomat eller salat. Fin matpakke mat. Også har vi prøvd kakaovarianen, den er en hit hos 7åringen.

Men jeg har ikke prøvd med soyaflak eller soyaprotein, det må også prøves. Den med revet gulerot eller squash høres også spennende ut. Og den med blåbær i røren. Også tenkte jeg prøve lage pannekake-lag-kake, med pisket kremføte og jorbær mellom lagene en gang. Hurra for den deilig og anvendelige og varierbare pannekaken.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat