Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 09:08   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fordeling av fett, karb, protein

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

ja jeg er mett og fornøyd, har fått inn i en periode der jeg er litt lei grønsaker, men det kommer vell tilrette om ikke så lenge, spiser avokado og agurk for det meste....

Avokado er fint - agurk er jo bare vann Prøv og finn litt inspirasjon til andre grønnsaker og andre tilberedeningsmetoder, det er mye spennende og finne på med grønnsaker! Lettstekt asparges rullet i spekeskinke med litt parmesan på (kan også marines i chili-olje først), stekt champignon i smør, salt og pepper og en lite ts worchestershiresaus i panna før du tar de opp, blomkålris/-mos, rosenkål, KÅL! kok eller lag feks coleslaw til stekt kjøtt osv osv Hver gang jeg blir litt matlei går jeg på søk i gamle kokebøker og på nett. Det meste kan gjøres lavkarboish
Liker du ikke grønnsaker, lettkok de, del opp i små biter og bland feks i kjøttdeiggryta som du skal gratinere.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat