Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 09:45   #13
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: PCOS skravletråd

Bjella, ja, jeg tror også lavkarbo er den rette veien å gå for de aller fleste mennesker. Når det gjelder pcos, så leste jeg et eller annet sted at om man går med cystene i mange mange år kan de utvikle seg til kreft. Kanskje det er noe i det? Det skader uansett ikke å leve sunt.

NinjaNina, det der med fettet rundt magen er helt merkelig. I påsken la jeg på meg 3 kg, og alt det la seg på magen, den STAKK ut. :O

Lykkeønske, syns det er rart at de NÅ sier at det ikke er noe å gjøre med pcos. Legene er så forskjellige..en mannlig gynekolog sa til meg at jeg måtte tenke mer på hva jeg spiste, han nevnte ikke lavkarbo, men hold deg unna sukker og mel og kutt ned på godteri og slik sa han. En annen kvinnelig gynekolog bare så overbærende og lattermild på meg da jeg fortalte at uten lavkarbo har ikke jeg eggløsning. Men det er vel dette med at lavkarbo ikke er medisinsk anerkjent enda, da er det bare personlige meninger ute og går..

Og uansett tar sånt lang tid å indoktrinere..blant annet vet vi nå at samsoving er det beste for små barn, enda anbefaler ikke de fleste helsesøstre og leger det, og du finner også mange jordmødre som forskrekkes over tanken....

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat