Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-12, 23:50   #15929
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men, ja. Jeg sitter her med min nye skole-pc. Alt er finfint, jeg har stort sett fått den til å funke sånn som jeg vil ha den, med ett unntak. Dette er litt vanskelig å forklare, men jeg mener å ha klart å få bort denne funksjonen før, men nå finner jeg ingenting. Ikke hjelper det at OS-språket er på engelsk heller, da jeg er vant til norsk (har windows 7 premium, så jeg tror ikke det går an å endre heller). Men altså. Når jeg f.eks. skal flytte på en mappe, eller dra baren på siden i en mappe, eller i nettleseren for den saks skyld ned eller opp, så må jeg liksom klikke "den av" etterpå for å deaktivere den, ellers fyker den opp eller ned når jeg skal bruke musepekeren på noe annet. Den er liksom blåfarget, inntil jeg trykker på den for at den ikke skal være aktiv mer. Jeg vil jo helst slippe å måtte klikke på f.eks. en bar for å få den til å slutte å bevege seg. Noen som skjønner hva jeg mener, og vet hva jeg skal gjøre?

Ingen som kan hjelpe, altså? Frøktelig irriterende ...

En annen ting. Jeg har fått, helt gratis, en student office-pakke. Men det følger med tre skiver; en cd og to dvd'er. Det står ca det samme på alle, bare tre forskjellige datoer (mars 2011, og juli 2010), så nå er jeg litt stuss på hvordan jeg går fram for å installere det? Har ikke hatt dette programmet på år og dag, det vil si -ikke siden den tid sånt noe faktisk fulgte gratis med windows. Så, noen som vet hvor jeg begynner, og med hvilken skive ...?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥