Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-12, 16:30   #15934
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ingen som kan hjelpe, altså? Frøktelig irriterende ...

En annen ting. Jeg har fått, helt gratis, en student office-pakke. Men det følger med tre skiver; en cd og to dvd'er. Det står ca det samme på alle, bare tre forskjellige datoer (mars 2011, og juli 2010), så nå er jeg litt stuss på hvordan jeg går fram for å installere det? Har ikke hatt dette programmet på år og dag, det vil si -ikke siden den tid sånt noe faktisk fulgte gratis med windows. Så, noen som vet hvor jeg begynner, og med hvilken skive ...?

Jeg tror du bare kan poppe inn en av dem og se hva den har å komme med? Om installasjonen er avhengig av en spesiell rekkefølge, skal programvaren kunne si fra hvis det er feil. Kan ikke se for meg at du ødelegger noe ved å ta en kikk, i alle fall.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett