Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-04, 20:33   #24
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Til Fedonisten: Du er satt på en kombinasjonsblanding av T4 og T3, begge syntestisk framstilt. Slik jeg har forstått det er det bedre enn bare T4 tabletter. Grunnen til at jeg ikke har prøvd det, er at jeg har lest flere historier på det stoffskifteforumet om slike som meg, som ikke er fornøyd med Levaxin. Det prøver da en kombinasjon med Levaxin(T4) og Liothyronin(T3) og føler seg bedre på det i kanskje et halvår. Så blir de verre igjen.

Jeg produserer jo 0 av alt siden jeg er kjertelløs, så jeg ville ha Armour for å få et mest naturlig alternativ. Jeg skal ikke skremme noen med Levaxin, det er mange som føler at det er bra for dem. Men jeg mener det må informeres om alternativ til de som ikke føler seg bra på Levaxin. Det er det som ikke finnes i dag. Selv å få kombibehandling med Liothyronin er mange leger skeptisk til! Det høres ut som om du har en mer åpen lege.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat