Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 13:02   #1185
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Ja, det er jo et dilemma, det der . Men de har en tendens til å splitte garnet også, så da er de litt for spisse synes jeg.

Disse er kjøpt på Elna, de fører dessverre bare Prym i de tynne pinnene, men de de har på Bogerud er muligens enda verre. Jeg har bare prøvd et par derfra, og de hadde så ekkel overflate, syntes jeg. Da er det bedre å betale litt mer, altså.

Ja, de har en klump den ene enden, og jeg måtte bare gi opp og ta en annen rundpinne fra en UFO for å ikke rive av meg håret i frustrasjon!
Jeg kjøpte 2 og 2,5-pinner på Elna i fjor høst, synes de er helt ok! Og jeg tror den bunaden jeg strikka herda fingrene mine temmelig godt ... Men rop gjerne ut om du finner noen pinner som er akkurat passe spisse/butte og har en god overgang, a!

Ellers er det jo SUPERbillig å kjøpe strikkepinner på Ebay, har jeg hørt, og om de ikke er helt som man vil ha dem, så har man jo ikke kasta bort så mye penger. En rundpinne i norske butikker koster jo gjerne over femti spenn stykket!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat