Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 13:08   #1186
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, de har en klump den ene enden, og jeg måtte bare gi opp og ta en annen rundpinne fra en UFO for å ikke rive av meg håret i frustrasjon!
Jeg kjøpte 2 og 2,5-pinner på Elna i fjor høst, synes de er helt ok! Og jeg tror den bunaden jeg strikka herda fingrene mine temmelig godt ... Men rop gjerne ut om du finner noen pinner som er akkurat passe spisse/bytte og har en god overgang, a!

Ellers er det jo SUPERbillig å kjøpe strikkepinner på Ebay, har jeg hørt, og om de ikke er helt som man vil ha dem, så har man jo ikke kasta bort så mye penger. En rundpinne i norske butikker koster jo gjerne over femti spenn stykket!

Nesten seksti, faktisk . 59 kr koster de på Elna nå ...

Har du prøvd de korteste pinnene?

Jeg har egentlig bare hatt problemer med dette ene paret, pinne 3 og 40 cm, sånn med svart wire. De med lengre, gjennomskinnelig wire i samme dimensjon har jeg ikke hatt problemer med, selv om det er Prym det også. Nå har jeg altså investert i en liten rundpinne i 2 1/2, håper det ikke går samme veien med dem når jeg har brukt dem litt ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat