Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-15, 17:47   #559
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.

Takk for tilbakemeldinger! Jeg skulle ønske at det ikke var høykarbomat i huset i det hele tatt, det hadde gjort livet mye enklere. Men resten av huset er ikke på lavkarbo, så jeg må leve med disse fristelsene rundt meg. Og det er vanskelig! Gikk kjempefint i fjor sommer og høst, men nå er det akkurat som om all viljestyrke forsvinner etter kl 22. Sukk... Gi meg styrke!

Skulle ønske jeg kunne si noe lurt her, men det eneste som holder kveldshungeren borte for meg, er periodisk faste (spiser ikke etter kl.20.00, og ikke før kl.12.00 på dagen), men det funker jo ikke når du ikke klarer å få i deg noe på dagen! Vet at du går igjennom en tøff periode nå, så det at du ikke har gitt helt faen i alt som heter vekttap, viser stor viljestyrke! Om det er brødet du går etter, så kanskje bake et lavkarbobrød du kan riste?

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat