Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-11, 12:12   #50
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: DN 10/12-2011: Knusende dom over lavkarbo

Veldig interessant og nyansert og saklig diskusjon her inne!!! Har ikke mer å tilføye. Gleder meg til det forhåpentlig kommer mer forskning på lavkarbo og idrett i alle former, både høyintensitets- og lavintensitetsidretter. Har drevet med mer type høyintensitet idrett selv i ungdommen (full fart i pluss/minus et minutt, som regel x 2), men hadde da fettfobi og var i tillegg forsiktig med protein (og veldig interessert i kosthold...) tragikomisk.... var også helt i grenseland til å utvikle spiseforstyrrelser. Det hadde neppe skjedd med et mer balansert kosthold. Nå er det lenge siden jeg har trent jevnlig så jeg egner meg ikke lenger som noen testperson.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat