Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 18:26   #76
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Det er litt i ansiktet, men mest på venstre hånd, foreløpig ihvertfall. Har jogget/løpt en tur, og det ble ikke verre. Det var litt vind, så svetten som kom tørket kjapt, og var mest i pannen og ikke rundt munnen, der jeg er litt rød. Hånden passet jeg bare på å ikke knytte, slik at den forble tørr. Jeg skal til legen i morgen. De har allergitestet meg, men det var ingenting som slo ut. På det verste ser det nesten ut som brannskader, men jeg begynte tidlig med zyrtec og hydrokortison denne gangen, og håper det holder det i sjakk, eller fjerner det. Jeg har veldig lyst til å finne ut hva det kommer av, slik at jeg kan unngå det. Går hardt utover selvtilliten når det slår ut iallefall.


Har du tatt blodprøve eller prikktest for allergi? Jeg slår ut på forskjellige ting etter hvilken metode de allergitester med. I tillegg så har jeg en hel del kontaktallergier, og de slår rett og slett ikke ut.

Ble du testet hos vanlig lege eller hudspesialist? De på Haukeland er de eneste som har klart å få hendene mine til å se okay ut, i alle fall for en liten periode.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat