Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-04, 09:19   #12
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Så dere diskusjonen på Holmgang

Vel, Eksperten var jo langt mer ydmyk enn forventet, slik at det stort sett ble en sakelig diskusjon ( unntaket var Knut Bjørnsen).

Det kom selvfølgelig ikke frem noe nytt i programmet, men deltagerne skal ha honnør for at de greide å være sakelige.

Hele diskusjonen er jo egentlig latterlig etter min mening.

Man kan selvfølgelig ikke anbefalle alle å ta samme type kosttilskudd, at de etablerte ekspertene ikke skjønner noe så grunnleggende viser jo at de ikke har skjønt hvordan kosttilskudd skal brukes og hvordan det virker.

At mannen fra legemiddeltilsynet ikke skjønner at det er forskjell på syntetisk og naturlig betakaroten er også en tankevekker.

Det mest gledelige ved hele debatten var at alle var enige om at det trengs mer forskning og informasjon om kosttilskudd.

Ps. en fakta opplysning som ga meg en tankevekker :det er 9 millioner kroniske sykdommstilfeller i dette landet.

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat