Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-04, 21:21   #23
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av HP

Det framgår ikke av denne historien din hva mennesket levde på ellers... Hvor høyt indre stressnivå h*n hadde... Utallige andre miljøfaktorer...

Og som jeg leser høyere oppe så er det syntetisk vitamin A som ikke er bra... Egentlig helt vilt hvordan industrien lager syntetiske varianter av naturlige stoffer, for så å finne ut at disse (de syntetiske) er skadelige... Og hva gjør de så? Jo, de advarer mot de naturlige...

Har ikke peiling min kjære HP. Det var et innlegg i en avis for 15 -20 år siden. Men ved å drikke 4 liter gulrotsaft daglig bør en jo forstå at det kan være en overdrivelse???????

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat