Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 09:32   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse startpakke

Du kan fint lage vafler og brød uten soyaprotein e.l. (Søk f.eks på vafler, lavkarbo. Tror Gerd har lagt ut en veldig fin oppskrift. Den trenger du johannesbrødkjernemel i, men ingen andre "spesialprodukter". Fine brødoppskrifter uten soya finnes det også mye av. F.eks Nannah-brød, eller lollypopbrød).

Jeg synes godt dette kan utdypes litt. MEN, jeg tror jeg skjønner hva som er tanken med dette. Jeg aner ikke om soyaen i produktene til Ketolyse er ufermentert (noe de med stor sannsynlighet er, da dette virker til å være det vanlige), men man skal være veldig forsiktig med inntak av soya. Soya inneholder i ufermentert form veldig mye østrogen, som kan gi hormonforstyrrelser. (Eksempelvis får jeg faktisk brystspreng av soyamelk ... ), og thaimunker spiser faktisk soya for å dempe sine seksuelle drifter.
Nå er det vel ingen som lever utelukkende på soyamat her inne, men det kan være greit å være obs på det, og heller konsentrere seg i større grad om ren mat.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat