Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-10, 12:38   #48
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av jcg, her.

Hei hei!

Jeg starter med ketolysedietten idag, har ventet siden lenge før påske med å komme igang! Jeg veier ca 75 kg nå (er 173 cm høy) og vil ned ihvertfall ti kg.. Kjempeglad for at jeg fant denne tråden

Idag er jeg på jobb, og pga hastverk og dårlig planlegging (I know, I know) blir det cottage cheese til frokost/lunch.. men jeg vet ikke om det er helt lovlig? Altså en hel boks Tine Original (3oo g)? Skal jo være bare 1,5 g karbo per 100 g. Håper noen kan svare meg på dette så jeg ikke bommer fullstendig her

Lykke til alle sammen!!

Har du ikke noe annet er en boks CC helt grei. Det er lovlig, men optimalt bør et måltid inneholde grønnsaker og.

Jeg må på butikken, har spist skiver med bare smør på til lunsj og kunne godt tenke meg å knaske masse pålegg. Må bake nytt brød i morgen og.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat