Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 16:00   #141
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Opprinnelig lagt inn av LillCathrin, her.

Nå har jeg holdt på siden middag på mandag og har gått ned 6 kg
Ganske fornøyd med det, men vet at det stopper opp etterhvert så trenger litt motivasjon i begynnelsen.
Prøvde lavkarbo pizzan som står i slank med ketolyse boken på fredag Det er det rareste jeg har smakt, men det var jo en grei pizzaerstatning.
Smakte veldig skumgummi

oi for en fin nedgang! Kjenner jeg er litt misunnelig ja Gratulerer så mye!

Opprinnelig lagt inn av Lisa-pyon, her.

Sitter å leser litt om periodisk-faste fikk litt inspirasjon fra en journal jeg leste her inne og leste litt om folk som droppa frokost osv.
Virker litt interessant, å faste daglig mellom 14-16timer inkl. når du sover, og istede for å spise mange små måltider dagen, heller spise færre med store måltider.

Man kan velge når man vil ha fasten sin, om det er fra 21.99 kvelden før og over natta og ikke spise frokost før sent, eller om man starter den f.eks. klokka 16.00 og har den over natta så kan man spise frokost i 8 tiden. Ser for meg at det er mye mer man kan lage om man kan samle alle de 20 karbene man kan spise daglig rundt 2 måltider, også trenger man ikke planlegge så mye.

Vekta har stått stille for meg i et par uker nå, så vurderer å prøve meg på dette(fra i morra). noen som har noen meninger om dette? er så mye for og mot på nettet og i magasiner. Fitness blogger på nettet er for, mens "tips i vg for høyere forbrenning" er imot osv. Så vært litt kjekt høre hva folk synes om dette

Dette var spennende!
Jeg driver med nesten det samme, uten å vite om det. Da jeg er en langsover uten like. Blir jeg ikke vekket så sover jeg til kvelden og da er det mange timer å faste da! Men jeg for dårlig til å legge meg tidlig, så det blir ikke så mange timer lell. Jeg tenker hver kveld at "nei, nå legger jeg meg så jeg slipper å spise noe mer ,da får kroppen lengere tid på seg til å forbrenne uten ny mat" men når jeg legger meg så ligger jeg på timesvis uten å få sove. Så neste natt legger jeg meg kl 3-5 eller noe bare fordi jeg vet jeg ligger like lenge allikevel, men da ender jeg opp med å spise nattmat.
Men tanken er fin! Om jeg får snudd om døgnrytmen min, så vil dette fungere perfekt for meg. Kanskje vi skulle prøve begge to og oppdatere om hvordan det gikk i forhold til vektnedgang? Jeg står litt fast nå og kunne tenkt meg å prøve ut noe nytt. Om vi begge gjør det så får vi jo to utgangspunkter, for alle er forskjellige så det hadde vært gøy å se om det går.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat