Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 18:20   #144
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Er vanskelig å forandre vanene til andre folk som ikke har noe interesse av det, men kanksje du med din innsats kan inspirere søstra de også, litt etter litt Søstra mi er bare 14 år enda, så det er valdig avhengi av hvilke valg mamma tar når det kommer til om søstersen klarer å spise riktig(vet selv hvor vanskelig det er med sundt kosthold når heler familien spiser dritt) , derfor jeg gav boka til mamma, men hu har lite motivasjon og hverken pappa eller mamma er overvektige, så tror det tar litt tid.

JEg starter i morra jeg har sluttet å utsette startdatoer for nye prosjekt, blir bare mer og mer utsatt av det, så er det tilfeldigvis mandag i morra, ny uke - nytt prosjekt jeg prøver å holde meg opptatt heletiden så jeg ikke skal småspise osv også snuser jeg, som da er mitt godteri.

MEn leste at mange småe måltider hvor du ikke blir mett, gjør at du blir fortere sulten, enn om du spiser 1-3 store måltider hvor du blir mett. Og at man kommer til å føle seg sulten i 3-4 dager før et eller anna hormon i magen venner seg til det slik at da går det over. Og at ved å drive med periodisk fasting, så lærer man seg å kjenne hva sult faktisk er, for er ofte man kjenner sulten, men at det bare er hjernen som lurer kroppen og ikke kroppen i selg selv som har behov for maten.

Jeg hadde jo en 7 dagers faste for 2 uker tilbake. Drakk bare vann og te, og det gikk veldig fint, men etter så lang faste må man være veldig forsiktig med hva man spiser da, og det burde ikke gjennomføres så ofte vil jeg tro :P jeg skulle bare presse av med de 5 kg jeg la på meg med 3 dager vanlig høykarbo mat jeg, så dem kg gikk jeg ned med rå makt, hadde ikke tålmodighet til å starte hgele prosessen med å spise ketogent osv på nytt,også var jeg blakk så kunne ikke kjøpt mat uansett;P

Men ja, du må prøve å få til en sunn døgnrytme, vil tro det hjelper på vektnedgangen også

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat