Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 18:50   #145
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Jeg har en red bull til som jeg veldig gjerne vil ha ut av huset, også er jeg for sta og grådig til å gi den vekk, så da tror jeg at jeg begynner i morgen også. For den kan jeg ikke drikke når guttungen er våken, så da blir det etter kl 20 og det sier jo seg selv at det blir vanskelig å sove til kl 22 da haha. Men skal prøve å ikke spise karbo i kveld da. Bare noe ost og en lett kvelds med 0 karbo Jeg har hørt at det skal hjelpe også.

Her er resten av familien høykarbo også, så der er mye rart på kjøkkenet som jeg må være sterk nok til å ikke spise, og mannen og ungen spiser godteri med sukker i helgene, og potetgull osv, så det er en prøvelse å bo med andre ja!
Jeg hadde en spiseforstyrrelse når jeg bodde hjemme hos min mor fortsatt og jeg husker hvor vanskelig det var da å la være å spise, så det er helt klart noe hele familien må være med på om 1 skal bytte kosthold til f.eks lavkarbo, og motivasjonen må være der for alle. Heldigvis så spiser min familie samme middager som meg, selv om det betyr at jeg av og til må koke potet, ris eller pasta til de i tillegg. Og det blir et og annet middagsglass til ungen for at han ikke skal havne i ketose. Så langt er det bare jeg som har droppet i vekt og det er bra, selv om jeg skulle ønske at vekten droppet litt lengere enn til 1,7 kg på 2 hele uker..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat