Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 20:36   #150
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: 20 kg ned?

Jeg endte opp med å avbestille reservasjonen på yogatimen i dag, så i kveld blir det litt ekstra tid på sykkelen her hjemme i stedenfor. Jeg er så sykt utslitt i dag at jeg kunne ha lagt med ned å grått. Jeg er 'alenemor' i et forhold hvor far gjør svært lite, og når guttungen har en tung dag, og jeg må rydde og vaske huset fordi vi får besøk langveisfra om noen dager, samtidig som far forventer at jeg skal lage frokost, lunsj, middag og kvelds til alle, og vaske og henge opp klær ikke minst, så blir jeg så sliten at jeg er glad for at jeg uansett skal legge meg tidlig i dag og kan unnskylde meg med det. Nå skal jeg bare legge småen, så litt sykkling, kvelds og så natt.

Ja, tålmodigheta ja, det er omtrendt et fremmedord for meg For det er det noe jeg ikke har! hehe ting skulle ha skjedd i går nemlig for meg. Men jeg skal prøve å drikke litt mer i dag også, og se om der er noen små hopp på vekta i morgen

Blir du ikke sulten når du slutter å spise så tidlig som kl 4? Jeg blir alltid skrubbsulten i 20-tiden.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat