Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-11, 06:22   #377
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Mekkal, her.

Det er ikke godt å si hvorfor. Vi er jo alle forskjellige, så kanskje har jeg en naturlig høyere forbrenning enn deg. Men det kan også være at det er et eller annet som gjør at du ikke går ned, jeg har lest en del om partystoppere. Noen reagerer på ting som koffein, kunstige søtningsmidler e.l., men dette er veldig individuelt. Jeg drikker flere kopper kaffe om dagen, og av og til lett-brus, så det virker ikke som at jeg reagerer på noe av dette.

Stå på videre!

Jepp å jeg er super fornøyd Litt er bedre enn ingenting

Jeg har lest om partystopperene ja, så jeg spiser ingen erstatningsprodukter, heller ikke søtning, ikke tomater, da de kan være det for noen, jeg drikker ikke brus, eller alkohole, jeg røyker ikke (omd et kan være av betydning), jeg spiser ikke majones, og bacon, for det liker jeg ikke, å spiser ikke noe for mye fett tror jeg, ligger like over 1500 kcal daglig, å så trimmer jeg hver dag

Viss jeg finner den evt partystopperen så hadde jeg blitt super glad, viss jeg har noen,men jeg forsøker videre som jeg gjør, så får jeg vet endre etterhvert, å luke ut det som jeg må endre på

Alle tips mottas med takk

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat