Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-04, 00:29   #3
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Hold ut!

Du har veldig mye igjen for å holde ut Atkins første 14 dager. Senere kan du bytte uten at det gjør noen særlig forskjell. Atkins viktigste teori i forhold til Lindbergs, er at før man begynner med kost i balanse, er det viktig å motbalansere først. Det vil si at man går igjennom en ekstra streng periode for å få rettet opp ubalansen før man går over på et balansert kosthold.

Skjønner at du sliter, men du har kanskje noe igjen for å lese kapittelet om de første 14 dagene om igjen. Det er da virkelig mye mer enn det du skriver om du kan spise. Hvis du liker fisk, så har jeg et forslag til variasjon til deg. :

Ta en frossen fiskefilet, gjerne torsk. Ta en god klatt smør på. Hell over en skvett fløte og sprut litt sitron på. På toppen legger du noen osteskiver hvis du liker gratinert mat. Putt i microen noen minutter, og nyt....

Har et tips til, og det er å bruke proteinpulver når du ikke orker tanken på mat. Da er det nøye at det er lavt karbohydratinnhold i dette selvfølgelig. Det eneste jeg vet er lavt nok er In-zone. Det er spesielt laget med tanke på lav GI. Hvis du trenger flere tips, så kan du gå inn på slankenett.no og sjekke ut dagbøkene til oss som holder på med Atkins der inne. Bare husk at det ikke er alle som holder på med de første 14 dagene.

Lykke til, og ta gjerne kontakt hvis du trenger flere tips, eller bare vil "prate".

Nalana : )


Opprinnelig lagt inn av Fleskepølsa

Jeg er inne i min første uke av Dr.Atkins diett, men jeg må si jeg sliter.
Maten er så ensformig, og jeg brekker meg nesten ved hvert måltid.
Jeg er drittlei egg, salat og kjøtt!

Kan noen fortelle meg litt om Lindberg?
Jeg vurderer å bytte, men denne dietten er kanskje like ensformig?

Håper noen kan ta seg tid til til å forklare meg forskjellene.

På forhånd takk.

nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat