Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-09, 22:52   #9
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Lavt stoffskifte?

Tror jeg skal gå ned på legekontoret i morra og kreve en ny vurdering av resultatene + få verdiene skrevet ut.. tro om det blir dyrt For min del er ikke dette for å "løse" en gåte om vekten min og sånn, men mer fordi de andre symptomene virkelig begynner å plage meg.. noen gode tips til hvordan jeg skal gå frem? Bare jeg nevnte ting for mamma på telefonen ista, begynte tårene å bygge seg opp.. jeg liker ikke fortelle om ting når jeg har det tungt, spesielt trøttheten er utrolig overveldende nå, og jeg klarer egentlig ikke helt å ordlegge meg ovenfor hu legen Vet ikke om hun skjønte meg helt sist jeg hadde time heller.

Jeg er allergisk, praktisk talt, mot alt unntatt mat.. pollen, støv, midd, osv.. ingen matallergi da, og det er jo fint

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat