Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-04, 13:34   #4
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Med en slik overvekt så trener du bare ved å være i normal aktivitet. Og normal aktivitet får du vel nok av når du har en liten å se til.
Sykling er en fin aktivitet for overvektige for da får du ikke den harde belastningen på føttene som når du går. Jeg har tatt med barna på sykkelen fra de var 7-8 mnd gamle, men ikke så lange turer i starten da. Det er bare en ting, de har en lei tendens til å sovne bakpå der så det er best å ta de med på sykkeltur etter formiddagsluren. Og du, jeg har aldri opplevd at de har vært missfornøyd når de har sittet bakpå.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat