Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 10:14   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Billig tannlege i Oslo-området

Virkelig! Ikke hansker, ikke munnbind, og en amalgamfylling varer som regel i pluss minus tretti år, men nei, ikke hans. Både mine og mamma sine har falt ut i løpet av de siste ti årene.
Jeg fikk alle (fem, om jeg ikke husker feil) hullene mine da jeg hadde tannregulering, jeg måtte trekke to tenner, og det var en smertefull tid og vondt og vanskelig å pusse tennene. Det var forresten nevnte lokale tannlege som trakk tennene mine før reguleringa (de fine hjørnetennene mine for sikkerhets skyld), han trakk den første uten forvarsel og bedøvelse. Å kalle han sadist blir å omtale han i milde ordlag . Takk gud for at han er pensjonert nå.

Men nå har jeg fått tannlegetime hos den ene du anbefalte, Frøy! Kjempebra, de kunne sogar dele opp regningen, og også gi meg en giro med utsettelse! Tydeligvis ikke en hemmelighet selv for tannleger at det generelt sett er innmari dyrt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat