Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-06, 23:03   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobøker - dårlig kvalitet

Helt enig ! Det groveste eksemplet er vel den siste norske utgaven (oversettelsen) av Dr. Atkins New Diet Revolution - som i tillegg til å være basert på 1992/1999 utgaven av originalen er full av elementære oversetter feil. Atkins kom med en ny utgave 2002/2003 og den er kraftig oppdatert på flere områder (basert på erfaringer fra behandlingen av pasienter og nyere forskning). Den er heller ikke godt skrevet, men milevis bedre enn den utdaterte norske oversettelsen.

Karbotelleren skal jeg ikke engang nevne.......

Skaldeman boka har jeg "anmeldt" her inne - og er enig med deg der og.

Det finnes noen få unntak. "Slank med Ketolysekuren" er den norske lavkarbo boka som er best skrevet.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat