Tråd: Iskremmaskin
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-11, 23:38   #18
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Iskremmaskin

Opprinnelig lagt inn av mysil, her.

Den kjøpte jeg også, men blei skuffa gitt. Trur ikke min funka som den skulle, for isen blei ikke til is, mer som milkshake, også lukta det svidd/brent etter den hadde gått ca 15 min :s

Opprinnelig lagt inn av Sjokoholiker, her.

er den jeg og akkurat har fått, lukter ikke svidd da, men blei skuffa over at så mye is ble steinhardt så fort. skal teste ut å la den stå ei stund på benken før bruk. kanskje du bør klage på din ang lukten?

Oi, så kjipt! Har ikke hatt noen lignende problematikk med min - første gang jeg lagde isen ble det litt fastfrosset, men da lot jeg den holde på for lenge, i tråd med det som sto i brosjyren. Har lært å holde øye med prosessen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat