Tråd: Undervektig
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-12, 11:04   #30
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Undervektig

Men er dere interessert i å prøve lavkarbo for få henne opp i vekt, bli kvitt sulten og svimmelheten? Det er jo en viss( kanskje VELDIG STOR), sjanse for at hun både er sulten fordi hun spiser mat som klusser skikkelig med blodsukkeret. Måten hun spiser på er jo highway to diabetes 2. Man må ikke være overvektig for å få det, det holder å spise mat du klusser med insulinutskillelsen.
Ikke uvanlig å bli svimmel når blodsukkeret er jojo.

Stoffskifte og hormonelle forstyrrelser har i grunn ALT å gjøre med lavkarbo spising. Det henger mye sammen.

Nå er det veldig mulig din kone har andre helseproblemer også, men å prøve lavkarbo kan hjelpe mye. Og la det i såfall få noen uker, for kroppene våre er ikke noen pc vi brått kan stille om.

Her er en kraftfrokost på rundt 600kalorier, som jeg tror din kone sluker kjap.

3 rå egg ( nei, det smaker IKKE rå egg, jeg blir kvalm om det smaker egg)
2dl fet kokosmelk
50-100g frosne bringebær
noen dråper natreen eller ønsket søtstoff utenom sukker

Kjør sammen med stavmikser og hell i et høyt glass. Man kan bruke ferske bær, men frosne er best, da blir den skikkelig kald.

600kalorier som går lett ned, passe med fett og protein og ingen raske karber som fucker opp hormonbalansen.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat