Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-12, 16:45   #9
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Gresskar er lavkarbo

Graskar er kanskje ikkje det aller mest lavkarbo ein kan velje, det har også forholdsvis høg GI (for den som bryr seg om det meir enn totalt karbohydratinnhald), men i mitt liv er graskar ein av dei tinga eg vel å unne meg, uansett.

Eg har nettopp koset meg med pumpkin spiced latte (minus sukkeret - og vaniljeekstraktet for det gløymde eg), uti veka skal eg bake deilige pumpkin pie muffins som eg får vatn i munnen av å tenke på frå i fjor haust.

Skal også prøve denne nye oppskrifta av året: pumpkin butter cups til konfekt og denne veldig innbydande graskarpaien m valnøttbunn til Thanksgiving om ikkje før. Jau... eg trur før. Til bursdagen min, tenker eg.

Mmmmm eg rett og slett elskar graskar. Eg vil nok prøve meg på suppe igjen også. Om eg finn ei god oppskrift utan (for mykje) potet.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat