Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-09, 18:29   #17
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Magiske kropper, og magiske tall

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Da har han i såfall ordlagt seg feil i denne setningen: Må man spise mindre enn 20g (eller et hvilket som helst annet tall) karbohydrat om dagen for å gå ned i vekt?

For den føler jeg utelukker at noen må lavt ned i karbogrense og andre høyere. Jeg har har grense som går rundt 10g, mens andre kan ha en høyere grense. At Pål kanskje mener dette tror jeg, men jeg føler IKKE at han skriver det. For ja, jeg må under 10g karber for å gå ned i vekt.

Her tror jeg du misforstå litt.
Det Pål mente, var at det finnes ikke et bestemt tall som gjør at du går opp eller ned i vekt om du holder akkurat dette nummeret. Sånn som du, som måtte ned til 10. Da blir det feil å si at du MÅ opp til 20, fordi det har Atkins sagt.

Han sier jo også det at ketosestix bare måler antall ketonlegemer du har i urinen din, hva som er best å putte i kroppen din, må du erfare selv.

(Men jeg mener det uansett er best å begynne med en diett og gå ut ifra det og tilpasse det slik som passer deg, din kropp og din livsstil. )

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat