Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-10, 18:34   #20
Isa88
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 35
Innlegg: 30
Isa88 er på en erverdig vei

Sv: Har hørt at det er greit med en sprekk i uka

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Haha, og kalorier inntatt i smug teller heller ikke .

Unnskyld meg, men hva var det andre her inne svarte på et så, unnskyld uttrykket, tullete utsagn??
Ble det framstilt som et faktum med henvisninger til en undersøkelse? Eller var det av typen "jeg har hørt at..."???
Synes at det er pussig at slike myter er så seiglivete.

Selv tror jeg at slike utsagn kommer fra folk som synes at lavkarbo er et unaturlig kosthold og derfor "må" man sprekke en gang i blant...

Kroppsbyggere kan drive på med oppkarbing, men etter hva jeg har skjønt, så er ikke det hovedbeskjeftigelsen til de fleste av oss her inne . Derfor trenger/bør ikke vi lavkarbere drive på med slikt

Selvfølgelig KAN du sprekke en gang i uka eller en gang i måneden uten at du kanskje går opp i vekt, men at kroppen har noe godt av det, det tror jeg ikke noe på.

Jeg ville bare fortelle hva jeg har lest, og nevnte det KUN for å høre hva dere andre tenkte om akkuratt dette... noen har faktisk et visst behov for å spise noe med litt mer karber en gang i blant, usunt eller ei.

Isa88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, tenker å prøve Atkins Svar med sitat