Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-13, 09:33   #561
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Hos meg har det gått litt her og der, men RIKTIG VEI! Tre kg igjen! Å nå går det veldig lett! Trener styrke fire ganger i uka på morgenen før skole, så er det cardio resterende, jogger hjem fra skolen.
Jeg har ALLTID vært ett frokost menneske, å spist stor frokost, men den siste uken så merket jeg at stor frokost = Mer sulten! :O Hvis jeg spiser rundt 400-500 kcal til frokost, å presser nedpå, så går jeg rundt å er SKRUBB sulten på kvelden! Og ellers!
Men når jeg tar en liten proteinkaffe med litt cocosa og en ss Udo, så er jeg fin hele dagen, blir litt sulten før lunsj, men det er bedre en å være kjempe hungrig på kvelden! Så har spredd litt utover, å neste uke blir det fire måltider igjennom dagen, legger inn ett lite måltid før joggeturen min hjem.
Ellers så har den siste tiden gått veldig bra, var på en konferanse, å selv om jeg skeiet ut med både sjokolade og PASTA, så gikk alt veldig bra! Å gikk ikke opp ett gram, snarere gikk ned litt!
Men har merket det att nå er det trening som gjelder! Trener tungt når jeg trener styrke. Å har gått fra ketose, til sånn 10%kh 45/45% prot/fett. Men nå er jeg oppe på 60ish% fett og 10% kh, å resten prot. Følte jeg kanskje fikk i meg litt for mye proteiner med 45/45.

Men tenkte litt, det er mye sånne partystoppere på ketose, eller lavkarbo generelt, men da må man jo begynne å tenke på at hvis diett kostholdet ditt er så skjørt at en liten IFA eller en flaske pepsi max stopper nedgang, da er det vel kanskje energi inntak/uttak det er noe med? For når jeg kuttet kaloriene, ligger på rundt 1200-1300kcal (Jillian Michaels program), da har det begynt å gå mye bedre. Å jeg sulter meg ikke.. Hvis jeg spiser opp mot 1500 så føler jeg jo at jeg triller!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat