Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-11, 21:41   #8
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: DÆVEN, jeg lagde en gode sjokoladefondantkake i dag

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

og så sitter du på do resten av kvelden... sukkerfri skal jeg aldri spise mer. da skal jeg heller unne meg de karbene 5,5 karber per kake funker fint på ketolyse

Dette er veldig individuelt. Noen tåler mer enn andre. Tåler du ikke en hel sukkerfri sjokolade kan det godt hende du tåler en slik kake likevel Men det er det jo bare å sjekke ut. Lettere å ikke spise så mye sukkerfri sjokolade når du lager en slik kake også. Da er det lettere å holde seg til ett stykke

Selv reagerer jeg hvis jeg spiser en hel plate med mørk sukkerfri. Men spiser jeg en halv går det helt fint

5,5 kh på en kake kan du vel ikke si at fungerer fint på ketolyse. Da må du ofre en del grønnsaker. Sier ikke at om det funker for deg at du kan unne deg en slik kake engang i blandt, men det blir litt feil som ett generelt råd.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat