Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-10, 13:33   #39
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Høyfettkosthold og utholdenhet

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Pt'n mente jeg hadde mer inne - men hadde gjort så mange rep. da at jeg klarte nesten ikke reise meg fra maskinen etterpå *ler*. Jeg tror du klarer mer med hjelp jeg! Alene tar jeg i det jeg mener jeg kan - men med min PT ved siden av klarer jeg jaggu meg enda mer! GØY!! Om man ikke har råd til PT - ta med en venn!



Skriver de her - eller lager en tråd Avtale! *gleder seg* Hva ligger du forresten på i karbo pr i dag? Jeg har ligget fryktelig lavt de siste ukene... er så matlei så det går i skaldemans kjøttkaker med dressing, eller salat med feta/skinke og dressing... eller lavkarbobrød med makrell i tomat og majo... mye fett (skaldeman ville blitt stolt...) - men veeeldig lite karbo... har en uke igjen av spis-deg-slank mat - så tenkte å kjøre det en uke nå så jeg får tømt frysen, der ligger jeg da på rundt 20 gram pr dag. Kan legge på kanskje 15 gram pr dag neste uke og 15 til uka etterpå og se hva som skjer. Kanskje man faktisk går litt ned i vekt igjen også hehe.

Skal få venninna mi til å presse meg litt, se hva jeg kan klare. Jeg har definitivt ikke tatt i maks.

Jeg lå på 10-20 i to uker, denne uka økte jeg opp til 30-35. Det hjelper på hodet, men energimessig er jeg på samme nivå. Dvs, jeg klarer å trene ganske så bra, men føler meg som regel slapp og daff resten av dagen. Har troa på lavkarbo og at det vil bedre seg, men 26 år på høykarbo er vel ikke noe man kan reversere på 1-2-3. I hvertfall virker det som min kropp trenger laaaang tid på å omstilleseg (eller jeg bare MÅ spise mer karber?).

Mitt ønske er å krympe. Bryr meg ikke om vekta, men vil gå ned i cm her og der. Se stram ut, men kvinnelig. Det er målet med treningen, annet enn generell helse, overskudd og livsglede selvfølgelig

De kjøttkakene må jeg prøve meg på snart forresten.

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat