Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-11, 10:44   #4
c@th68
Juniormedlem
 
c@th68 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 33
c@th68 er på en erverdig vei

Sv: Arghh, feriemodus

Takk for oppmuntring, det hjelper å være her inne

Merkelig at de siste kiloene sitter som støpt, når jeg kom meg ned til 63.2 kg. stoppet det opp og jeg har ligget mellom det og 64 kg. i 3 mnd. Klarer ikke få kroppen til å skjønne at jeg skal under 60. Og så var jeg oppe i 66 kg. etter ferien, blir skikkelig irritert på meg selv for at de siste kiloene skal være så vanskelig å bli kvitt.
Veide meg forresten i dag og var nede på 64.8, så da går det rett vei igjen.

Går fort ned et par kilo når jeg er flink og så er det akkurat som om jeg gir meg selv en "belønning" i form av f. eks. sjokolade (sukkerfri og lite karbo) og da kommer den fysenheten tilbake for fullt. Maten er ikke mitt største problem, jeg er helt sykelig glad i godteri

Har nesten ikke vært her inne i ferien og merker at det har masse å si.
Blir så motivert av å være her inne, så nå er det daglig bruk av oppskrifter og alt annet her inne

Newstart: du er virkelig stanhaftig og flink! En liten utskeielse er ikke mye, blir spennende å høre om hva vekten viser på fredag. Har du stått stille nå eller går du fortsatt ned? Skjønner at du vil holde deg til fase 1 så lenge du klarer. Lettere å skli mere ut når du er over på fase 2 og vekten stagnerer en stund.
Jeg må være veldig streng på inntak av både karbo og kalorier hvis jeg skal gå ned.
Skulle holdt meg hjemme i hele ferien jeg også, blir straks endel vanskeligere når man reiser bort, og spesielt til land hvor de ikke forstår hvorfor du vil ha mat uten det ene og med det andre osv....
Får ihvertfall prøve å holde meg unna godteri og ikke spise så mye når jeg er på Kreta, så får jeg starte på nytt igjen når jeg kommer hjem

__________________




c@th68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat