Tråd: Juleservise
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 11:36   #13
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Juleservise

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg kjøpte juleservise( middag og kaffe servise) på rema 1000 for 7 år siden, rødt og hvitt med gullkant og kristtorn.
Nisser kan jeg ikke fordra og for meg har de ikke noe som helst å gjøre med jula vi feirer.
Å finne et juleservise uten nisser er vel nesten umulig, så liker du nisser, da er det er stort utvalg De servisene de har på Nille og Europris er like greie som firkløveren sine og NIlle og Europris ringer ikke ned deg hver uke

Åh guri, jeg ELSKER nisser og surrepipper. Det skal være julete med rødt, grønt og nisser (IKKENO lilla), kanskje ispedd jomfru maria, ett esel og noen engler.

Aller mest liker jeg sånn "gammeldags" jul, med fjøs, hytter og hus med nisser og snø og sånn. Men en feit, knallrød nisse duger også. Nissen skal ikke settes på lavkarbodiett, så disse tynne nissene kan de bare ha de som vil

Det servise fra porsgrunn liker jeg ikke så godt. Det er for lie jul over det. Det skal være litt amerikansk overdådig. Hvilket minner meg om at snart må jeg henge opp utelysene før det blir for mye snø og vi må vasse i den

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat