Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-13, 00:43   #9
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Oppblåst av grønnsaker?

Både kål og løk kan blåse opp min mage spesielt om jeg spiser det uten fett.

Når jeg er ute og er sulten, så hender det ofte at jeg kjøper mat fra menyen i en vanlig kafè; jeg velger da kjøtt eller fisk (kjøper aldri kjøttkaker, pølser, fiskekaker eller lignende fordi jeg ikke vet hvor mange karber de har tilført når de har laget de) ber om at den serveres uten poteter/ris/pasta og ber om en skål salat.
Jeg spiser ikke ute så ofte at det gjør noe om jeg får i meg bittelitt karber fra f.eks. en saus. Er sausen helt feil, ber jeg om og få maten uten saus men med ei ss rømme i stedet.
Jeg betaler full pris for maten selv om de fjerner poteter/ris/pasta og som betalende kunde forventer jeg faktisk og få maten slik jeg ønsker.
Pleier og funke helt greitt for meg!

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat