Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-14, 11:50   #336
Lilibird
Medlem
 
Lilibird sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 51
Lilibird er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Denne uka har jeg gått ned 1,3 kilo! det betyr at jeg nå er bare 1,7 kg fra å nå mitt første delmål. Det er fantastisk! om 1,8 kilo er jeg under et tresiffret tall. det har jeg nok ikke vært på 4 - 5 år. Det er også snart - 30 kg siden jeg begynte å slanke meg og holde vekta for 7 - 8 år siden. De siste årene har vekta holdt seg stabil, helt til jeg gikk opp 8 kg på to mnd... så det at jeg nå har gått ned det jeg hadde gått opp OG gått videre ned er fantastisk. Det fantastiske nå er at jeg SER med blotte øyne at magen har blitt mindre. Den er plutselig blitt "flat" i forhold til det den var. jeg ser ikke oppbåst og gravid ut!! Misforstå meg rett, jeg har fortsatt mye mage, men den er ikke stinn og runn, den er blitt litt mindre ballong.

I helga skal jeg og min kjære på hotellhelg, han skal på konferanse og jeg skal kose meg med fasilitene og ei venninne. det er mange uker siden jeg bestemte at denne helga ikke blir en ren lavkarbohelg, men at jeg skal kunne kose meg med det jeg har lyst på. Ordet her er kose meg... Det betyr ikke at jeg skal fråtse i mat og søtsaker, som jeg pleide, men at jeg skal få kose meg med mat jeg vanligvis ikke spiser. *gleder meg*

Dette ble et langt innlegg. Men innimellom er det godt å kjenne på at man er lykkelig!

Lilibird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :P Svar med sitat