Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 12:07   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen tanker på en lørdagskveld

Bilder hvor jeg ser tjukk ut later jeg som om jeg ikke har sett . Jeg forkaster dem om de er mine egne, om jeg blir tagga på facebook og synes jeg ser tjukk ut, så untagger jeg. Jeg vet jo at når andre ser bildene så tenker de ikke på det i den grad jeg gjør, men da slipper i hvert fall jeg å se dem . Og det er vel nettopp i kraft av det jeg skrev lenger opp her, at jeg vet at det gjerne er uheldige øyeblikksbilder, eller tatt i lite flatterende vinkler.

Derimot har jeg sett at jeg jevnt over ser slankere ut på bilder, at det er en forkjell. Og om jeg skulle synes at jeg ser tjukk ut, så hjelper det faktisk å se meg selv i sammenheng med folk jeg eventuelt står sammen med. For i blant kan jeg se meg blind på min egen kropp, om jeg faktisk ser det i en større sammenheng, så ser jeg at om jeg kanskje er større enn enkelte av vennene mine, så er det som regel langt mindre ille enn jeg tror. Det er deilig, og minner meg på hvor nære normalvekt jeg er nå mot jeg var før

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat