Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-09, 09:56   #15
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine erfaringer

Opprinnelig lagt inn av Summergirl, her.

Tenkte og dele noen av mine erfaringer med andre som "sliter" med ketolysekuren.

Jeg gikk på ketolysekuren i fra 04.01.09 til 23.02.09, altså i 7 uker. Første uken tok jeg av 1.5 kg (vann), og etter det gikk det litt opp og ned,
men totalen etter 7 uker var bare 1.5 kg. Fulgte kuren til punkt og prikke, hadde ingen sprekker og var i ketose hele tiden.

Men, etter disse 7 ukene med så vidt dårlig resultat fant jeg ut at noe måtte gjøres.
Fant ut at jeg fremdeles ville leve lavkarbo, men økte ganske mye på karbene, og minsket på fettet........fy og fy ;-)
Og, tro det eller ei, på disse to ukene har jeg tatt av 3.9 kg. Det jeg har gjort annerledes er altså å spise mer karber, ca 70-80 g om dagen, og jeg bøtter ikke lenger innpå med fett, spiser det som er naturlig i maten, men tilsetter ikke noe ekstra.
Er fremdeles i ketose hele tiden (sjekker med stix). Det som i tillegg til vektnedgangen er ekstra deilig, er at alle disse småblødningene som jeg fikk da jeg begynte på ketolysekuren er borte igjen, hodepinen er borte, og energien er føket i været.........jiiiiipppppppppiiiiiiii.

Så for meg har det iallefall utelukkende vært positivt å øke på karbene, og minske på fettet. Det passer iallefall min kropp mye bedre.


Har du trent litt mere i disse ukene eller trener du ikke i det hele tatt.

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat